Jajjemen!

Idag vann vi mot Rimbo vilket betyder att vi får spela i div 2 nästa säsong också. Gött! Är skiiittrött nu och ska snart lägga mig, det blir ingen helg för mig då jag jobbar HEELA helgen. Blää.. men jag får lite sovmorgon imorrn iaf.
Ja vad händer annars.. veckan har varit bajs.. riktigt skit. Förutom en grej.. jag var hos frisören.. det var iaf kul.. men nu är jag fattig.. bidrag någon?

Är inte nöjd med dagens insats på matchen.. kanske beror det på skitveckan eller att jag var riktigt trött efter jobbet eller för att jag helt enkelt har dålig kondis.. ja kanske allt. Spelade iaf stora delar av matchen vilket jag orkade men gjorde mig trött.
Jahapp nästa helg blir det iaf spelkväll med familjen2, det blir kuligt. Sista matchen spelar vi på torsdag, liite ångest över det... vill inte sluta träffa handbollsbrudarna men ändå skönt att få styra upp träningen själv och träna när man vill. (har jag någonsin lyckats med det? svar nej..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback