Mitt i veckan

Kvällsjobb idag, ganska skönt för jag har fått sova, finally! Igår var jag på handbollsmöte och man får alltid ångest när det talas om försäsongsträning... jag hatar verkligen sånt. Men men.. det är väl bara att köra på.
Igår bakade jag småkakor till jobbet efter deras TJAAATANDE om att det var min tur... haha. Jag försökte mig på kolakakor... blev inte riktigt kolakakor men de blev goda ändå. Nästa gång får det bli chokladsnittar.
Till helgen blir det kul. Jag får umgås med mina handbollsbrudar och vi ska spela match sen blire partey på kvällen. Måste bara hitta nåt att ha på mig. Paniiiik... antingen går jag igenom hela garderoben eller så får jag helt enkelt köpa nytt... oj vad tråkigt ;)


Såhär såg inte mina kolakakor ut... om man säger så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback