Ons

Hej svejs!
Löning idag och jag var ju såklart ner på stan för att inhandla viktiga prylers. Skor till bröllop, converse (par nr 9), kaffeglas och inget mer. Klänning till bröllopen har jag men behöver en till. Sen var jag ju ledig idag.. iiinte helt fel måste jag säga. Ska jobba natt i helgen så det är nödvändigt med ledighet.
I helgen var ju Frida här. Mycket trevligt måste jag säga. Vi tog en vända på stan, provkörde en barnvagn, ikea osv osv..
Framöver blir det mycket jobbande.. eller jag tar nog kompledigt så mycket det går... ORKA jobba ;) haha!
Vad mer.. jo jag har fastnat i Jersey Shore-träsket.. såå roligt.. längtar till säsong 4 nu.

Roligt mkt roligt:
http://www.youtube.com/watch?v=SWIPE9fSWzw

Kommentarer
Postat av: Oveingeborg

Awesome site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback