Och så var denna helg över

Man behöver tre dagars helg, VARJE helg. Det har dock varit en ganska trevlig helg ändå. På fredagen lunchade jag med mammorna på stan och deras ursöta kids Elis, Hilma och Vera. Sen fick jag bråttom för jag skulle leta reda på en viss skräckfilm, handla och baka kaka. Skräckfilmen var uthyrd så jag hittade två andra.. jag gick bara på betyget och fick med mig "The Mist" och "No-Do". Vilken flopp... The mist var så dålig att vi fick lov att spola igenom filmen och den andra var inte mkt bättre. Jajja nästa gång ska jag fixa den riktiga filmen. Men kakan blev väldans god iaf. Kanske ska baka den på jul.. ja vi får se. Lördagen bjöd på match och fest hos en kollega på jobbet.. jag drack julmust, gött! Idag skulle jag ha varit på fyrverkerier eftersom det är första advent men de blev inställda då det blåser för mkt.
Försöker styra upp saker till nästa helg då jag åker.. har liiite granna å fixa.
En playlist håller jag på med iaf... tips önskas!!


Kommentarer
Postat av: frida

Tips

Dedication to my ex med Lloyd lilwayne Andree 3000

Shak it up med Florence and the machine

2011-11-28 @ 16:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback