Rehab och trasiga fingrar

Jag har börjat få mer problem med axeln senaste tiden. Har en gammal skada som jag har dragits med i säkert 8-9 år. Nu börjar det göra mer ont efter matcherna och sitter i ganska länge så att jag störs av det på jobbet. Så jag gick till idrottsskadecentrum här i stan. Fick lite övningar med gummiband.. ja det hade jag ju också listat ut att det var rotatorkuffen jag skulle träna upp.. jaja.. ganska mkt pengar åt skogen där. Ska iaf börja med rehabträningen.

Ajaj vid muskelfästet



Så denna vecka har jag försökt att bara passa bollen med vänster.. och ja som jag skrev för länge länge sen så är jag EXTREMT högerhänt. Så nivån på mina passningar har ju varit katastrofala.. men på söndag då vi har match så tänker jag köra på igen. Men hur gick det då med vänsterhanden efter alla klistrade bollar... jo jag har fått fyra nya blåsor på fingrar och handflata, lucky me!! not...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback