Strand

Ja laget alltså.
Vi åkte i söndags upp till Hudik för att spela mot Strand, med en avbytar som är målvakt till vardags blir det rätt tufft att försöka vinna... det gjorde vi inte heller nej... tabelljumbo blev vi kallade i Hudiks lokala tidning.. hmpf.. Jaja.. jag fick en goodiebag av Sparbanken men en massa fina grejs i. Kan lägga upp lite pics på onsdag så får ni se vad jag fick. Det var för att jag blev utsedd till ja.. en okej spelare på planen. Tyckte egentligen inte att jag var värd priserna.. men hade ingen lust att ge bort dom heller då termosen jag fick var så himla fin.. hihihi.
Vi fick ju lov att skoja till det lite efter den tragiska förlusten med att checka in oss på Facebook vart vi än var. Vi checkade in oss i hallen, i duschen, i bussen, på trottoaren (eftersom vi genade lite efter att vi kört fel), på mikkie D, och hemma för att få ett closure. så ja det var den söndagen det.
Idag har jag tränat cirkelfys och det var INTE roligt. Hade så vansinnigt ont efter matchen så ja... jag vet inte vad jag fick ut av dagens träning faktiskt. Töntig ledare som skriker go go go go gooo varje gång vi ska byta övning. Haha.. nööörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback