Frisk som en nötkärna!

No more huvudvärk, no more tryck i skallen, no more trötthet, no more antibiotika. Dock mer nässpray men det får jag dras med nån månad till, fast det är inte som vanligt nässpray så det går bra.
Jag har ju varit utan träning ca 3 veckor.. hur har det då gått med min deffning? inge vidare måste jag säga.. det gick ganska snabbt att komma ur den positiva spiralen och bli som vanligt igen, sen har min kollega på jobbet och jag inte jobbat så mkt tillsammans vilket gjort att jag inte fått den peppning som jag brukat få. Men nu är det bara på:t igen. Jag skulle vilja träna hela tiden och det vansinnigt hårt för att ta igen missad träning .. men jag lider av svår träningsvärk så det bli inget av med det.
Ledig idag och städning, tvättning, diskning, matlagning står på schemat... det är inte vad jag kallar ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback