LESS!!

fan nu är jag less.
Jag och några till är med i festkommittén på jobbet. Vi jobbar ganska hårt varje år med röntgenfesterna som vi har en gång/år. Förberedelser av diverse grejer, lokaler, aktiviteter, musik, tema, allt allt allt. Men folk är så sjukt negativa på jobbet... flera st som klagat på temat, på priset, på lokalen, vissa sätter t.o.m. käppar i hjulen på oss när vi försöker klämma in en del grejer på arbetstid. Folk som kommer fram till oss personligen och klagar, visst man behöver inte tycka att allt är ens smak osv, men gå inte på festen då!! det är inget tvång!! eller var med i festkommittén nästa gång. Nej detta är definitivt sista året jag försöker fixa en fest på det där stället.
Det är riktigt svårt att inte bli negativ av allt negativt, men några få personer ska inte få förstöra.

Fick lov att skriva av mig.... haft en sjukt pissig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback