magiska timmen en lördag

Helg igen och jag jobbar på söndag. Jag fick iaf vara ledig idag eftersom det är match. Är lite småless på att folk bara droppar av handbollen så vi får panik varje gång det är match. Kan inte förstå varför man droppar av heller, det är ju aaasroligt med handboll jue! Snygga ben får man också =D
Igår var en mkt trevlig dag, det var fredag, jag var ledig, jag hade bokat massage, käkade lunch med Jöns, cyklade över hela stan (det var inte så kul iof), hängde hos Malin på kvällen.
Men fasen att man jobbar imorrn alltså känner det nu... denna dag blir ju inte lika rolig när jag vet att jag ska upp halv sex imorrn.
Jag längtar efter att ha ett eget hus... tror jag =)
Snart fyller jag år också.. jippie..
klockan är mellan 9 och 10 nu... vilket är den magiska timmen tycker jag.. dagen har inte börjat.. man kan dricka lite kaffe.. glo på lite tv eller läsa lite tidning.

Ja match idag ja, i Sköndal mot Westermalm. Hyrbil har jag fixat igen hehe.. Ett vrak. Men men hoppas jag inte kör bort mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback