sjuk

jaha... jag är inte alls på väg att bli frisk.. Jag fick nog av huvudvärkandet så jag gjorde en ct på bihålorna och på bilderna kunde man se att det var slemhinnesvullad och en del vätska. Så jag ringde vårdcentralen som skulle ha stängt imorrn så jag ringde öron/näsa/hals istället. Gick dit efter krismötet på jobbet och satt där i två timmar... när det precis är dags för min tur så får läkaren en sökning och måste rusa iväg på avdelning/operation... jaha.. där började jag nästan gråta... men sköterskan tyckte jag skulle fortsätta vänta på vårdavdelningen (trots att jag var högst tveksam) och tur var väl det för läkaren kom tillbaka fem minuter senare och kunde hjälpa mig!
Det vi kom fram till var att jag skulle äta lite meducin, spraya kortison i näsan så skulle hon återkomma till mig om jag behövde skölja bihålorna.
Ingen match till helgen heller, frågade en doktor på jobbet som granskade min ct-bilder plus hon på ÖNH och bägge sa att jag inte fick spela nån handboll till helgen.... aaaaaaaaaahhhhhhh så typiskt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback