Bedside

Jag har typ spenderat alla dagar denna vecka i sängen.. och det är fredag idag! Va fan lixom.. Jag börjar bli lite småless. Dock känner jag att livet håller på att återvända till mig... jag trodde seriöst att jag skulle dö igår.. efter 100 huvudvärkstabletter så försvann huvudvärken ändå inte.. jag kan inte förstå varför jag ska få så ont i huvudet varje gång jag blir förkyld. Det är det som gör att jag bli sängliggande.. jag tror det är så nära migrän man kan komma utan att ha migrän. Men nu är det sluttjatat om denna sjukdom. Match på söndag och jag hoppas verkligen på vinst... vi har haft det jävligt knackigt med spelare i början och vi har inte fått träna så mkt spel tillsammans, så det blir lite småklurigt tror jag. Jag får sitta på läktaren med en kudde under tröjan om jag ska passa in bland de tre gravida som också ska kolla match.. TRE st från laget är på tjocken... bra tajmat. ;-)

När jag nu legat och vridit mig i plågor flera dagar i sträck... så har jag längtat efter pizza så inåt h.... Så jag bestämde mig när jag börjar bli frisk så ska jag fira med en pizza, så det har jag gjort! Nu vrider jag mig i mättnadsplågor istället. Gott var det men nu får jag träna hårt ett par dagar framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback