Hälj

Very good helg. Är så hungrig nu att jag knappt kan skriva, men jag kan inte äta frulle än för jag ska på brunch. Ah! Fredagen var riktigt trevlig, satt här hemma och hade skoj med M.S. sen fick vi för oss att vi skulle gå ut och BJ blev det. Inte igår jag var där men det var skoj. Igår var jag på rugby och såg Uppsalas damer krossa Exiles damer. Riktigt kul att se! Sen åkte jag hem och sov lite. Senare på kvällen åkte jag iväg på kräftskiva hos SL och M, rrrrriktigt gott. Jag har inga problem med att äta upp ett paket kräftor själv. Så där blev jag kvar ett bra tag. Idag är det söndag och vaknade av ett efterlängtat SMS. Tjohooo nu är det spännande igen! Jag mår nästan illa av hungern... usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback