Sjukdom på gång

Nahj jag känner av halsen, huvudet och näsan.. IINTE bra. Har jobbat hela helgen och det är väl nån där som smittat mig. =( Idag har jag iaf fått vara ledig.. men så brukar det vara, att OM jag är sjuk är jag det på lediga dagar vilket leder till att jag inte orkar något. Visst det är bra iof då jag inte behöver vara hemma från jobbet osv. Men ja.. jag får se det positivt. Jag har iaf varit till frisören idag, ENDAST 1500 kr. Det är nästan gratis för att vara mig. Jag kommer hursomhelst att spendera resten av dagen i min nybäddade säng.. det är det enda rätta. Jag är inte gjord för att vara sjuk. Spännande grejer händer på jobbet just i denna stund.. önskar nästan att jag var där. Eller jag önskar att jag är där. Ska ringa Erik sen och prata lite med honom. Match på söndag och jag SKA vara med... hoppas min form håller i sig och att inte min sjukdom förstör för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback