Läkarbesök

Idag blev det utvärdering hos läkaren, så det blir nog bra till slut det där med.
ÄNNU en gång fick jag lämna prover och ännu en gång fick stället visa upp sina amatörstickare, men vad håller dom på med undrar jag.. Första gången så stack dom mig tre eller fyra gånger och jag är inte svårstucken och idag hittade dom inget i armvecket igen utan stack mig på handen. Sen när är hon var färdig så trycker hon inte där hon stack utan låter det typ vara, hej blåmärke! Åhh suck.. DET hade aldrig hänt om jag gjort det.
Igår blev det vilodag för vi var på Täby Galopp och kollade in hästarna. Det var ganska trevligt att hälsa på hästarna i stallet annars känns det sådär när man ska slå dom så de springer fortare på banan.. så tycker jag.
Idag blev det gym igen, men det var mer ungdomsgård där.. suuuck stör mig på att behöva trängas.. jajja på't igen imorrn.. tidigare blir det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback