April 4, 2012

Det är så skumt att man vaknar vid samma tid varje dag, tjugo i åtta. Spelar ingen roll att klockan ställdes om, vaknar ändå tjugo i åtta.
Har tränat som en dåre nu på slutet. Efter att jag kom hem från Göteborg så har jag tränat tors,fre,lör,mån,tis och idag är det onsdag och träning igen. Känns riktigt bra men jag måste styra upp en träningsplan.. tränar typ allt när jag är på gymmet. Inte så mycket armar dock.. vill att axeln ska få vila. Dock måste den också tränas.. ska nog ta ett sånt där instruktionspass. Mitt mål är iaf att jag ska bli extremt vältränad (för att vara mig) vara i bättre form än någonsin och med lätthet springa en mil en gång i veckan.
Börjar bli mer migsjälv nu och jag orkar ta tag i saker som jag bara inte orkat tidigare, det är bra. Sover gör jag men inte utan hjälp.. så det kommer jag få fortsätta med en lång tid framöver.


Pannan i djupa veck efter en sömnstörd helg som blev droppen som fick bägaren att rinna över..


Vilostund på jobbet



"Min" häst Alvena Storm =D


Hoppla hästen


Intag av buffé, Gerd och Papi


Mys med hästarna i stallet


Malin pussar häst


En vanlig dag i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback