Blogg bortglömd

Oj nu var det sådär längesen jag skrev igen. Ingen ordning. Sitter här med skakiga armar, precis kört lite på gymmet. Igår var det första handbollsträningen, det var kul men inte särskilt jobbigt. Ska det fortsätta så så lär jag köra en HEEL DEL på gymmet för att hålla formen.. suck. Det var INTE jobbigt... MEN vi var ganska många där och det är roligt att folk visar intresse igen. Vad har annars hänt.. Jo jag har fått hem garderoben jag beställt och det är enorm... så enorm att jag inte har en chans att montera ihop den själv. Jag som alltid klarar allt ;-) Helgen som var så jobbade jag.. det var ju kul nej. Så nu har jag inte varit ledig sen förra torsdagen, för denna vecka fick jag inte vara ledig då vi håller på med en metodbok som gör en GAAALEN. Skönt är iaf att slippa sjukhuskläderna, men då blir problemet istället vad man ska ha på sig. Normala kläder har man aldrig, inte jag iaf.
Ge mig helg nu så jag kan vara ledig.. helgen är för övrigt fullpackad med grejer och event jag ska på, men det blir kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback