HEMSKT!

Idag skulle jag tvätta eller jag tvättade. Men det var jävligt nära att jag sket i alltihop när jag upptäkte att jag hade sällskap i källaren. Det var helt fruktansvärt!! När jag efter att ha kollat till maskinerna och insett att det var en stund kvar innan tvätten var färdig gick jag ut från tvättstugan och ut i korridoren, där på väggen ser jag något.. Något ENOMRT stort som inte ska vara där. Jag fick totalt panik när jag såg att det var en spindel i storlek HUMANGAS! Jag har aldrig i mitt liv sett en större, jag höll allvarligt på att dö på fläcken. Det finns saker jag är rädd för och spindlar är på första plats. Jag sprang upp i lägenheten och panikade och undrade vad jag skulle ta mig till. Förskte gå ner igen men fick total panik och sprang upp till lägenheten igen. Det var överjävligt. Kunde ju inte bara lämna tvätten heller, ringde Malin som fick prata lugnande med mig medans jag passerade platsen där monstret hade suttit så att jag kunde tvätta klart. Jag vet inte om jag kommer att klara av att gå ner till tvättstugan eller förrådet efter det här. Det var inte längesen jag såg en ENORM spindel i cykelförrådet där nere som nästan tog upp hela dörröppningen så att jag knappt kom ut. Jag klarar inte av det jag blir helt kall, skakar och tror jag ska dö. Vad fasen ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback