host host

Förkyld har jag blivit. Hostar och hostar och hostar.. men det brukar vara så när jag börjar bli frisk, så jag får väl vara glad över det.
Bröllopet var jättefint. Tyvärr kom det regn och vi fick styra om planerna, så vigseln blev nere i källaren på Rankhyttan. Men det gjorde ingenting för det blev så stämningsfullt och fint.
Middagen var riktigt roligt och jag hoppas alla hade trevligt. Det var mycket att hålla kolla på som toastmadame för man ville ju inte att något skulle bli fel, men jag tror allt blev bra.
Bildern får komma senare.
Igår var vi ute å red i Rättvik på islandshästar.. inte igår jag satt på en häst så det var lite ovant men det gick bra. Nu vill jag ha en egen häst.. En ponny =) eller en liten stor häst om ni förstår vad jag menar.
Det är OS alla tider på dygnet för mig nu.. löööv it! ALLT är kul att titta på. Just nu tittar jag på handboll (Norge - Sydkorea) och hoppas att Norge förlorar... de vinner ju jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback