Tillbaka i staden

Igår åkte jag ifrån Dalalandet, mycket trist. Inte så mkt att göra åt så nu blickar vi framåt och tänker på roliga saker istället.
Började dagen halv sju (!?!?) suck.... neeej vi måste ju skriva om gårdagen JU! Sverige i OS-final!! Herrejävlar vad nervöst det var.. tror jag skrek konstant sista 20 minutrarna. Jag kan inte få fram något vettigt utan det blir mest svordomar om jag ska förklara hur det var att titta. Jag skriver kort och gott att det var MAGISKT. Efter det var jag HEEELT slut och fick lägga mig i soffan för att vila.
Vaknade iaf halv sju imorse... det var onödigt.. åt välling och somnade om en stund. Träning kl 10.00 och det var skivstång och spinning på schemat. Tack Tulle för att du tränat mig så hårt, för det gick helt ok och jag var inte döende efteråt vilket jag brukar vara. Sen var det bara att skynda hem för att eventuellt förlösa Malin... men nej ingen bäbis där inte. Vi tog en runda till Uppsala högar.. upp å ner gick vi... men ingen bäbis.... envis jäkel det där.
Tacos fick det bli till kvällsmat för det är jag vääärd. Hoppas jag kan sova lite längre imorrn för jag är helt slut i kroppen.. Kanske dags att packa upp grejerna också... suuuuuck.
 
Imorrn blir en magisk dag... OS-final.... FATTA OS-FINAAAAAAAL...!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback