Tufft!

Jag har maskara i hela fejset och gräs överallt, kläderna är leriga och gräsiga och föramförallt blöta, har varit på ett helt vanligt träningspass med Tulle på Jugas.. känner mig tuff för det var tufft. Nu kanske kanske jag inte är sämt tränad inför säsongen som alla andra år.. bra tilde! Sen så känns det så otroligt bra efter träningen.. inte den här känslan av att jag har gjort det bra eller att man är glad att det är över... det är den här tredje känslan att jag blir så lugn och harmonisk efter träningen. Det är det enda som håller mig ovanför "vattenytan".. om man säger så. Borde ju träna mer så kan man tänka.. jao.. men motivationen tryter emellanåt.. Är glad att jag ändå kör två TUFFA pass i veckan. Imorgon ska jag få massage det blir lövly..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback