Julafton

Känns overkligt att julafton är avklarad,drick aldrig någon riktig julstämning. Jag har dock ätit riktigt god mat såklart, massa ägg och lax. Det serverades blåbärssenap, mycket märkligt men riktigt gott! Fick en enorm matberedare, har ingen aning vart jag ska ställa den men det får bli ett senare problem :-) nu kan jag baka massor och göra en massa annat med den såklart. Fick även julklappar imorse av mami, två böcker och en prenumereration. Fina julklappar jag är nöjd! :-)
Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra, är inte helt frisk ännu så det blir väl till att ...ja... Vi får se.
Lite musik kan jag bjuda på:
Miss Li - Första gången
Pink - Try
Darin - En apa som liknar dig
First aid kit - The lions roar
Darin- Astrologen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback