Dag 5

Femte dagen av svår sjukdom.. herreguuud så less jag blir på det här.
Trodde för en timme sen att jag mådde ganska bra.. just nu mår jag bajs igen.
Jag har tittat på en ny serie, Revenge, hela dagen och måste säga att den är helt ok. Nu har jag inga fler avsnitt att titta på. Skulle ha handlat mjölk idag men somnade och orkade inte.
Dagen:
vaknade EXAKT 07:40 FEMTE dagen i rad... jäävligt skumt.
Åt frukost och somnade igen 09.00 och sov till 11.
Lunch 12.30
somnade 15 och sov till 17
och all tid däremellan var det Revenge. Tittade även på SVT:s miniserie "Klubben" obehagligt.
Tycker tjejerna är så... påklistrade, fake ... och sånna människor får jag kalla kårar av.... huuuhh...
Dock kan jag bli lite sugen på att pratajja när jag ser det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback