Fullspäckad helg =)

Ja inte var det igår jag skrev. Har många grejer för mig just nu. Livet ser lite ljusare ut. Hehe.
I torsdags kom Frida och Lill-Erik hit till mig. Riiktigt mysigt med sällskap och vi har gjort massor jag och Erik. Vi har lekt med mitt hår, jag har sjungit, erik har skrikit, jag har lärt erik high-five, erik har tuggat på fingrar, you name it.. Så det var lagomt tråkigt när de åkte hem... eller nej det var skitjobbigt att de åkte. Jag saknar dom som fasen. Insåg att jag blivit en sån där jobbig människa som hela tiden ska visa hur söt ens barnbarn eller bror-/systerbarn är.. men det är ju sant, han är sötast EVER!
  

efter att Frida och Erik släppte av mig i Stenhagen där jag skulle spela match så var jag nedstämd, säkert därför jag spelade riktigt kasst.. jaja.. det är skit som det är med den där handbollen just nu.
Efter katastrofmatchen bjöd jag M och SL på middag till Mellon, riktigt gött med en massa käk och efterätt och snacks.
Idag blir det bröllopsplanering. Ligger fortfarande i sängen... ska göra det till elva iaf... hade hela helgen uppbokad men jag lyckades få ihop allt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback