Iiiihhhh

Imorrn är det dags!!
Hä bi Sääälen!!!! Har jag sett fram emot det eller har jag sett fram emot det. Jepp jag har sett fram emot det.
Skönt att redan var halvvägs dit, det blir ganska långt från Uppsala.


Varje år tänker jag att jag borde köpa ny bräda, jag har ju haft min gaanska länge.. typ 13 år?! shiiit.. Den är alldeles för mjuk för mig nu men funkar för att åka med korta fjällresor.
Idag skulle jag få sovmorgon.. för hela dagen igår var jag dödstrött.. vad händer? Jo jag vaknar av migsjälv tjugo i åtta.. jippie.
Brukar inte skriva om politik, det intresserar mig tyvärr inte.. eller jag orkar helt enkelt inte sätta mig in i det. Klarar knappt av att hålla mig uppdaterad av vanliga världsnyheter för jag är så trött och utarbetad efter jobbet. Men vad f*n läste jag om igår?? Att statsministern har som förslag att man ska jobba till 75!!! SERIÖST!!! Hur faaaan ska jag orka det?? R skulle knappast orka arbeta på mitt jobb tills han blev 50 ens. Ska en gammal skröplig 73:åring dra patienter från säng till säng? Från rullstol till bår? Typ 30 gånger om dagen? Göra HLR i en timme? Herregud vad tänker dom med??
Folk som bestämmer har ingen som helst aning vad sjukvårdspersonal jobbar med.
Jag blir så less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback