Nytt år då

Jahopp nytt år idag.
Gårdagen spenderades hos Malin och Thomas 2 minuter här ifrån (perfekt avstånd). Det var en trevlig kväll med svinigt god mat. Förrätten var avokadohalvor med kräftstjärtsröra, varmrätten oxfilé med potatiskaksvariant?, beanässås (orka stava), rödvinssås.. sinnenssjukt gott och till efterrätt min misslyckade rocky road deluxe... suck. Det skulle vara vitchokladkräm till som skar sig så den såg ut som en blöt omelett.. jag ska aldrig göra ngt sådant igen.
Men trevligt var det och en lugn kväll... är inget fan av nyårsfirande. Så jag la mig halv två för att sedan ställa klockan på 5 för att se Sveriges matvh mot Ryssland. PERRFEKT timing hade jag.. matchen började fyra och när klockan var fem så jag vaknade stod det 3-0 till Ryssland och det var precis då Sverige började vända. Men vart tog Niklas Wikegård vägen? Jaja vann gjorde dom iaf! Grejt!
Idag blir en lugn dag och planering pågår inför mitt nya liv, har blivit helt otränad efter tre veckors stillaliggande i antingen solstol eller soffa.



Det var massor med lyktor på himlen här i Uppsala, har aldrig sett en enda tidigare år, fint var det.


Kommentarer
Postat av: A

Wikegård har ju slutat på SVT för ett tag sedan och jobbar numera åt TV4.

2012-01-01 @ 21:15:15
Postat av: A

Wikegård har ju slutat på SVT för ett tag sedan och jobbar numera åt TV4.

2012-01-01 @ 21:20:06
Postat av: Tilde

Det var ju dåligt... han var en av anledningarna till att JVM var så kul

2012-01-05 @ 10:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback