Tisdag? Onsdag?

Har precis klivit av den sista natten för ett tag... och det är inte kul. Man får tvinga sig upp kl 12, huvudet dunkar och det enda man vill är att sova men man får inte. Anar redan att jag kommer få stora problem med sömnen framöver och det ser jag inte framemot.. Det kan vara problemlöst i några nätter och sen helt plötsligt så kan jag inte somna på en hel natt, det är skumt..
Natten som var gick bra att jobba iaf, var pigg och det var inte särskilt många patienter.. Ikväll är det handbollsträning och det känns skitskumt. Har inte spelat handboll sen i November... det är ju över en månad sen. Jag kommer inte prestera några stordåd ikväll det kan jag lova.
Imorrn blir det cirkelfys igen... har skaplig träningsvärk från i söndags då det var ett extra långt cirkelfyspass vi körde. ÄLSKAR cirkelfys, he ä sö jääävla bra träning... Lårmusklerna börjar redan komma tillbaka.
Läser en del böcker just nu och det är väl inte så bra för mig att göra det, jag fastnar i timmar och får ingenting gjort. Kan inte sluta förrens boken är utläst. Sen orkar jag inte göra ngt för att jag har jobbat natt så det ser förjävligt ut här hemma... ska försöka ta tag i det imorrn.. eller jag måste helt enkelt.
På fredag ska vi planera Sälenresan, fasiken vad jag längtar. Vi hade så sinnessjukt kul förra året, så Sälenresan är det enda jag ser framemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback