Jobb jobb jobb

Hahha idag var jag nog ingen höjdare att jobba med.. oj vad jag tyckte allt var jobbigt.. hehe. Inte så att jag var otrevlig utan bara så trött. Det fanns ju inget att göra! Så när det väl kom något så blev det tokjobbigt.. oj vad jag suckade högt. Fick gå tidigare tackolov. Åkte hem till Mia en sväng, skoj att träffa henne.. det var mycket längesen!
Nu längtar jag något enormt efter semester, tur att första perioden snart är slut och det blir vår tur. Jobbar imorgon med suuuck... borde vara strängt förbjudet att jobba måndagen efter att man jobbat helg, FÖRBJUDET!
Hade en rolig patient i fredags.. en gammal dam, ryska tror jag nog hon var också för hon hade typ sån brytning.
Patient: Gift dig inte för tidigt!!!
Jag: Men jag är gammal nu..
Patient: Har du fyllt 18???
.....
....
....
Jag: Jag är 27...
...
Patient: Du måste skriva ett recept!!
 
Ahahahaahahahaa... Det var roligt... Visst kan jag skriva ett recept... visst kan jag det ;-D
 
Nu EM-final! Heja Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback