Löpning

Om man vill utsätta sig för en nära-döden-upplevelse så kan man sätta på sig ett par inlines och sen INGA skydd och ingen hjälm.. bäst blir det om man inte åkt på 20 år. Det var vad jag gjorde igår.. Trodde verkligen jag skulle dö några gånger, hoppas ingen såg mig, det var kaos. Lördagkväll och inget att göra så jag tog på mig dem och drog iväg... blev iaf 6,5 km.. det är ju ok. Ska åka ikväll igen men MED hjälm denna gång, sen ska jag åka till Borlänge och köpa skydd till knän och armbågar SÅDESÅ! Jag är traumatiserad av allt jag sett på jobbet så jag vill inte bli en patient. Tidigare på dagen var jag till Falun och hälsade på Lill-Erik, Frida å Anders. Det var trevligt, måste hälsa på snart igen.
Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än bokläsning och en löptur.. det gick förvånandsvärt bra, det är juli och jag ORKAR springa.. galet. Ville inte köra för hårt då jag ska på cirkelträning imorrn och tänkte döda mig där istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback