Träning igen

Idag blev den mest händelserika dagen på min semester såhär långt ;-) började dagen med en promenad, sen lunch, sen vila.. Systra mi ringde och sa att bilen stannat i Orsa och de behövde hämtas. Självklart åker moster och räddar en liten Erik i nöd. Sen blev det bråttom som fasen för jag skulle vara i Mockfjärd halv åtta för lite träning. Så jag stressade som en tok till Falun och sen hem till Djurås igen.. slängde på mig kläderna och kom fem minuter för sent men det gick bra ändå. Sjukt jobbig men bra träning.. benen skakade och armarna värkte (värker). Kommer kännas fint på onsdag. Imorgon ska jag ut å springa en vända innan frukosten.. får se om jag orkar ta mig upp halv åtta. Sov dåligt inatt.
Nu har jag lyssnat klart på Tordyveln flyger i skymningen. Väldigt bra måste jag säga, den är inspelad 1976 och det hörs på dialekten att den är gammal, låter roligt med gammal stockholmska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback