träning träning

Tjingeling!
Har precis varit och tränat med Tulle på Jugas, riktigt bra träning måste jag säga och kul. Tredje gången jag kör med henne och det är roooligt. I torsdags körde jag så hårt med mina biceps att armarna inte gick att räta ut på tre dagar. Imorgon ser det ut att bli sol, Ja TACK! Jag ska öven träffa Maria, fy satan vad trevligt det ska bli!
I helgen är det bröllop och jag har en del att fixa inför det, känner en aning stress över det.. men men.
Snart är det OS, som jag har längtat... med detta väder så är det det enda jag gjort.. längtat.
See ya
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är och tränar hela tiden. Vart hittar du din inspiration?

2012-07-24 @ 13:28:35
Postat av: Tilde

Jadu Ida.. Det är inte roligt att köpa kläder i större storlek när sommaren är slut. Sen är det gaaanska roligt att träna i sig, men bara ganska =)

2012-07-25 @ 16:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback