Barnvakt!

Idag blev en tvättdag då jag absolut inte skött tvätten så det var en heel del att ta itu med. Hann klart med allt och provade även mangeln som finns där nere i tvättstugan. Tyvärr måste jag klaga på hemkunskapen vi hade i skolan för att det inte blev särskilt slätt min tvätt. Varje gång man försökte leka med den på lektionerna så fick man skäll att man skulle låta bli... hade jag fått veta hur man skulle göra hade det gått MYCKET bättre idag. Klämde fingrarna några gånger och fick några veck som inte går bort förrens nästa tvätt, ganska platt blev det dock. Ska fortsätta mangla lakanen hädan efter, får kanske mer plats i förrådet då. Örngotten blev bäst, sämre med påslakanen och okej med underlakanen. Sen fick jag en fråga på sms om jag kunde vara barnvakt åt Hillevi, visst kunde jag det. Så jag har spenderat eftermiddagen i Sävja med Hillevi sovandes i famnen. Riktigt mysigt och jag måste vara bästa barnvakten ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, fick du vara barnvakt, vad kul! Då vet jag vem jag ska ringa när Hilma behöver vaktas framöver :)

2012-06-17 @ 22:38:13
Postat av: Frida

Vad mysigt!

2012-06-18 @ 12:45:43
Postat av: tilde

Jöns: javisst ;-)

2012-06-18 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback