Hej!

Längesen nu!
I helgen var det Svenhippa eller Mösexa som kan man också kalla det. Skönt att det är över för jag har varit sjukt nojig över att försäga mig, DET hade inte varit kul. Hursomhelst var det rrrriktigt roligt. Jag såg allra mest framemot militärbanan och den var grymt rolig och sjukt jobbig. Men viktigast av allt så vann mitt lag.. =D
Det var snorkallt, kanske 4-5 grader, regn och blåst på det. Men det gjorde militärbanan extra tuff vilket var bra =)
Efter det bubblade vi, passade utmärkt eftersom vi höll på att frysa ihjäl. Malin blev sminkad och fixad sen bar det av mot Stockholm där vi skulle åka på kryssning. Mycket mat och dricka på det och MASSA MASSA dans, grymt kul! Jag är inget fan av kryssningar men denna var riktigt rolig. Dock snoddes kameran som hade dokumenterat ALLT vi gjorde den dagen... SUUUURT!
Sen kom T och R på besök på kvällen så det var trevligt!
I helgen åker jag till Dalarna, det blir skoj!

Denna fina bit måste jag tillägna pianomannen på båten.. eller för mig var han synthmannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback