Herreguuuud

vilken jäkla dag. Första 100%-dagen och även var det första dagen med halva arbetsstyrkan på semester. Först var det meningen att jag skulle vara själv på tre lab men se det gick jag inte med på. Sen var det FULLBOKAT på labbet, det var helt sjukt. Och sen kom det väldigt många akuta barn som krävde mer tid än vanliga undersökningar och där körde det ihop sig. Japp... helt död var jag när jag kom hem.. gav efter för frestelsen att vila ögonlocken lite... fick bara lov. Blev kanske 10 min vila, det är ok men ska verkligen försöka undvika det.
Sen var det bara att åka iväg till Slottsbacken ock plåga sig. BÄSTA träningen men så sjuuuuukt tungt. Den slingan är INTE att leka med. Jag höll ut och jag är nöjd. Dock hamnade jag mitt i Actics statslöpning och höll på att tvingas göra deras övningar... puuuh jag smet undan.
Nu är jag värd all världens onyttigheter, jajjemen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback