Pain!

Jäklars vad det gör ont i mina ben. Längesen jag hade träningsvärk nu.. tränar inte så hårt längre så gårdagens träning blev en chock för min arma kropp. Först löpning ca 3,5 km sen intervaller på plan mark och sen i backe.. inte så skönt men nyttigt. Utfall och styrka på det. Är ju så sjukt vältränad på överkroppen ;-) så den känns lugn men benen BENEN! aj aj aj.. skulle ta mig till gymmet för överkroppsträning men tror inte mina ben tar mig dit så jag kör på bollen här hemma istället.
Imorgon är sista dagen för min sjukskrivning och sen blir det 100% jobb... känns lite småjobbigt eftersom jag är så trött efter jobbet igen. Har börjat fuska också... jag har börjat sova efter jobbet. INTE bra tror jag... men jag somnar ju på kvällarna ändå så det funkar ju men får iaf inte.
På fredag nästa vecka är det midsommar och då ska Thomas följa med och fira midsommar på riktigt! Har man inte firat midsommar i Dalarna har man inte firat midsommar alls! så är det!
Börjar få sjuklig dalalängtan denna tid på året.. aah ge mig en sommerstuga, hus eller ett torp eller vadsomhelst som kan vara min bara min.
Sen vill jag gå på sommarfester, grillningar.. bjuuud mig!!

Midsommar för några år sedan. I år blir det inte Leksand för första gången på mååånga mååånga år. Hur ska det gå?? jag kommer få abstinens.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback