20 mars

Vill inte vill inte bli sjuk. Jag har annat å göra än att sitta i lägenheten och snora..
Igår var Sarah här på besök, väldigt skoj eftersom vi typ aldrig ses. Nu jobbar hon i Uppsala så det blir nog fler gånger. Vad mer gjorde jag igår.. dammtorkade... lagade mat.. minns inge mer.
Idag har jag tvättat, rensat bland grejerna, lagat mat, slängt sopor.. ska snart ut på promenix med Jöns och bebben och till kvällen blir det handbollsmöte. Då får vi se hur många som tänker spela nästa säsong. Hur ska jag göra då? jo spela måste jag.. är ju ändå beroende.. men frågan är hur mkt det blir.. tänker inte göra som säsongen som varit och lova att vara med på alla träningar å matcher och sen få skit för att man inte kan nån enstaka helg. Nope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback