Långhelg

Idag har varit en upptagen dag. Med fint väder ute hade jag bokat tvättid och bestämt att jag skulle städa. Så det var bara att göra det. Jag började med tvätten vilket gick bra.. sen gick jag upp i lägenheten igen och började rensa bland kläderna så jag öppnar skåpet som sitter på väggen och vad händer? Jo den ramlar ner på stereon.. den är ju så satans tung också att jag inte klarar av att ta emot den.. så ja där åkte andra hyllan ner.. jippie.. vart skulle jag ställa den då? ja det fick bli en nödlösning. Det ser ut som fan här nu. Blev så förbannad att jag slängde en massa kläder, vilket var ganska bra i slutändan.
Sen tog jag mig en promenad till Gamla Uppsala höll på att gå vilse eftersom jag aldrig gått där förut, men det gick bra.
Jag väldans ont efter Kettlebell-passet jag och Jenny hade, mer sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback