OMFG

Idag var det löpning på schemat, hade tänkt springa 5 km om ens det.. hade ingen aning hur min kondis var. Jag har inte sprungit sen några månader tillbaka om man inte räknar med handbollen då. Så dagens mål var 5 km och jag skulle inte pressa mig utan det fick bli den tid som blev (om man kan skriva så). Dock hade jag en önskan om att springa längre.. och längre blev det. Sprang tamejfan en hel mil, när hände det senast???!!?? Det har fan aldrig hänt!!! Tiden var kanske inte den bästa typ 70 min men jag tycker det är helt okej för en som hatar löpning =)) OCH jag har aldrig orkat springa så länge som 70 minuter heller!!!
Så jag dansar runt här hemma nu för jag är så gla-aaa-aaad!

Kommentarer
Postat av: Mams

Bra Tilde! Och sedan slog vi djurgården med 2-0! Bra dag!

2012-04-01 @ 07:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback