Sjuk igen

Efter att par dagar hemma i Dalarna hos Frida, Anders och Erik så har jag blivit sjuk. Jag får helt enkelt skylla migsjälv.. Lill-Erik var sjuk och jag pussade på honom konstant, ja då blir det så. Hur ska man kunna låta bli? går ju inte.. man kan äta upp den där ungen.
Jepp så jag har ont i halsen och huvudet känns tjockt. Kuul... kan inte göra det jag skulle göra.. träna och gå promenader SURT!!
Det var så gött att vara hemma i Dalarna och bara fokusera på sömn och Erik =) Vi fikade på stan, lunchade på stan, var på sångstund på biblioteket, promenerade, kollade skidor på tv.. bara trevliga saker.
Sista matchen hade vi i lördags mot Ludvika, det blev en ganska spännande match med en del gnäll från deras sida.. hehe det gillade inte att få stryk och motstånd. Sen åkte vi snabbt hem för att ha lite handbollsavslutning.
Det var skoj och det är trist att handbollen är slut, det är ju ändå så kul att spela match.
Återkommer med bilder senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback