Upplåst

ha! nu är bloggen inte låst längre... jag skulle vara lite rolig och kolla hur många som vågade fråga efter lösen och ge sig till känna... inte så många. hehe.. jajja skriver ändå inte så mycket vettigt här.
Idag har vi middagat med Ilhan som ska sluta på röntgen. Hur många sköterskor har vi kvar? Oklart men vi är ca 10 pers för lite vilket är typ 1/4 för få... kul kul, nej och nej.
Jag har börjat bli jäkligt trött. trött på det mesta, trött på jobbet framför allt. Sover sämre och sämre.. det är jobbigt nu. Klarar av vardagen endast om jag får sova efter jobbet... annars kolar jag. Förut kunde jag jobba som en dåre men samma mängd jobb gör mig numera mkt snabbare trött. Ahh..
Denna helg är jag ledig tre dagar. Så borde man ha varje helg om man ska orka jobba tycker jag.
Men jag får fokusera på det positiva... helg nu!! =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback