BRA dag!

Vilken fantastisk dag =)) Igår började jag dra ner på sömnmedlet till halva mängden och sova lika bra ändå! Herreguud vilken lättnad. Trodde jag skulle får äta det for ever. Var på "sömnskola" igår och då ska jag pröva att dra ner i två veckor, så inatt var första natten. Anledningen till att jag sov så bra var antagligen för att jag var aktiverad hela dagen. Jobb, träning, lunch och solning hos malin, sömnskola och sen lugn kväll hemma. Så idag ska jag försöka vara lika aktiv =) troligtvis kommer nätter då jag sover sämre eller får svårt att somna men det får man ta.
SEN fick jag veta årets löneförhöjning vilket inte var så tokig alls faktiskt. Nästan att jag måste fira ;-)
Sitter å laddar (får inte ligga i soffan) för löpning 60 min som jag ska ta mig igenom om en timme.. det får gå hur sakta som helst men det ska joggas i 60 min PUNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback