Tjingeling!

Redan torsdag, herregud.. Jag har knappt hunnit vänja mig vid att det var vardag och så kommer helgen.. Gött det.
Har haft Besök från söndag till tisdag så det var rrrriktigt trevligt. Tog en tur ut till Länna för grillning... inte en kotte där förutom på slutet.
I tisdags var vi ut å käkade med Victoria och Kaisa som slutat hos oss.. det var mycket trevligt såklart.. man saknar dem på jobbet. Brandlarmet gick och vi fick avbryta kvällen =)
Igår var jag hos frisören i tre timmar för hårfixning vilket kostade mig 1600 kr... jahopp... det blev iaf väldigt bra.. en solbränna på det här så =) Efter frisören satt jag mig i soffan och blev alltmer trött.. tog en halv tablett vid nio sen somnade jag en kort stund senare.. så tidigt har jag inte lagt mig på evigheter men inte var jag piggare idag för det... jajja..Idag skulle jag ha tränat men det går inte... ibland så kan jag bara inte träna.. huvudet är för trött.

Trött med för mycket fritid.. vad ska jag göra... ska jag skaffa mig ett nytt fritidsintresse?



Hejdå utväxt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback