Yeah!

Igår regnade det, jag hade skavsår i öronen, allmänt orkeslös, punka på cykeln, missat hörselprov därför blev det ingen löpning. Idag dock var vädret såå fint, mina öron hade läkt (delvis), punkan var reparerad och mycket piggare. Taggad var jag till löpningen... och så kom regnet.. nej inget regn skulle få stoppa mig idag. Så det blev en timmes löpning i spöregn... gaaanska nöjd men äckligt tungt var det. Det som är jobbigt med löpningen är vaderna... jag blir så sjuukt stel.
Imorrn är det fredag och vila från löpningen alltså blir det ett pass på gymmet i stället. Skönt, för det är 1000ggr enklare att träna styrka. Sen blir det troligtvis ett par nya löpardojjor. Fira in fredagen med ett par nya skooor =)
På lördag blir det löpning igen och SM-final på tv, spännandisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback