3-timmars träning!

Jag har överlistat min fysiska ohälsa under dagar då jag tränar tre timmar. Jag beskrev hjärtklappning osv. Och jag kände mig slagen de dagar jag gör så... gillar inte att styras av saker som gör att jag inte får göra som jag vill.. så jag testade att äta som en tok de dagar jag kör dubbla pass. Och jag mår bra!! Jajämään. Ni kanske undrar varför jag är så extrem.. ja vad ska jag annars göra? Borde även köra lite styrketräning som jag inte gjort på evigheter nu... hmm.. hur ska jag få in det i mitt redan hektiska schema.. jag får börja ta semester för att gå och träna =)
Idag börjar yoga-utmaningen. 30 dagar och man ska köra så mkt yoga det bara går, minst 20 pass.. det blir tufft. All ledig tid kommer att gå åt till yoga HELA november.. sen när det är över ska jag vila =) Kanske ta paus från yogan.. köra lite gym istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback