Fortsättning...

51. Har du varit med om en bilolycka? En gång

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Handboll och cirkelträning

54. Har du några husdjur? Nej inte nu längre

55. Vill du gifta dig? Inte bestämt mig

56. Vad är du sugen på just nu? Biffteki, klyftpotatis och tzatsiki

57. Vad är klockan? 18:04

58. Vad är det konstigaste du ätit? Späck

59. Har du någon udda förmåga? nej det tror jag inte

60. Var växte dina föräldrar upp? Mockis och Dala-Floda ... tror jag =)

61. Vad önskar du dig i julklapp? En fin lägenhet.. nejdå...inte så mycket för julklappar. Vill jag ha något så köper jag det själv oftast.

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Uppträtt och uppträtt... sjungit i kör, läst en dikt i kyrkan.

63. Göteborg eller stockholm? Uppsala =D

64. Har du sett någon dö? Ja på jobbet några gånger

65. Har du någon gång ringt polisen? Nej, men de har ringt (på hos) mig

66. Hur många grader är det ute? Plus/minus noll gissar jag på.. för det snöar

67. Vilken färg har ditt hus? Tegelfärgat rödorange.. fuult. Ogillar tegel

68. Vad sjöng du senast? En sockerbagare HEN bor i staden

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Det måste jag säga att jag har

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Nej

71. Har du svenskt ursprung? Ja

72. Hur mycket väger du?  okul fråga.. mer än jag önskar.. men får väl säga att jag har en del muskler.

73. Har du ett turnummer? Har alltid nr 6 på matchtröjan för att Martin Frändesjö hade det när jag avgudade honom för 100 år sen. Nr 32 är bra också.

74. Vem kramade du sist? Filippa

75. Har du någon gång åkt snowboard? Jag ser mig som ett inoficiellt snowboardproffs

76. Kan du åka skateboard? Nej, livsfarligt ju!

77. Nämn någon du beundrar och varför? Alla som är mammor... HUR orkar dom??!!?? det är ju lixom bara kul en stund ;-)

78. Har du gröna fingrar? Hahaha NEJ! Jag har t.o.m. haft ihjäl en kaktus.

79. Har du svimmat någon gång? Nej men det svartnar för ögonen några gånger om dagen då jag är lågtryckare.

80. När lärde du dig senast någonting nytt? Testar på nya saker hela tiden... men vet inte om jag lär mig nåt. Bikramyogan kanske.. en månad sen då.

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Inget som jag godkänt, Tildis eller "Släggan" när Josse försöker vara rolig ;-)

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? RESA ev plugga in ett nytt yrke

83. Är du vidskeplig? Lite

84. Vilka är dina största svagheter? Irriterar mig lätt när saker inte görs på mitt sätt, önskar att jag var inte så inrutad i mina vanor. 

85. Vad händer till helgen? Till helgen är det jobb och en massa fester som jag missar, match och mer jobb. Lussekattsbak har jag tänkt också.

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nej, hur ska jag då kunna spela handboll eller jobba.

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Tränat

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Shoppa utan dåligt samvete, byta bajsblöja utan handskar, gilla löpning

89. Vilken är din favoritrestaurang? har många favoriter

90. Bada eller duscha? Duscha

91. Är du bra på att laga mat? De få gånger jag lagar mat blir det gott, men försöker jag mig på nyttig mat blir det inte gott.

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Arbetsklädsel har jag ju, vit och blå sjömansskjorta och vita byxor

93. När och varför var du på sjukhus senast? I tisdags då jag jobbade

94. Vilket är ditt drömyrke? Ambulanssköterska eller varför inte ridande polis

95. Har du några Piercings? Nej inte längre om man inte räknar de i öronen

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Lagom löskokt

97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Hela gymnasiet, för jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde under den tiden men minus alla läxor då.

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov gott

99. Har du gråtit idag? Nej

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Fixa käket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback