Gymträningen...suck

Jahapp då har jag varit på gymmet för första gången på två-tre månader.. DET var ju kul i sig men det var i grevens tid... H***** vad jag förlorat styrka på att inte gymma... gråter en liten skvätt. Nu lär jag gymma varje dag istället :-D. Skakade efter bara några få grejer. Körde inte speciellt länge utan lite bålstabilitetsgrejer sen fick det räcka. Tänkte satsa mer på stretchningen idag. Så där var jag på min grej som man sitter på och stretchade lite strechövningar från yogan (inte värstingövningarna utan de mer normala som man kan göra bland folk utan att de kolla skumt på en) och sen kommer det en tjej som börjar med liknande grejer och jag blev så full i skratt, det höll på att utveckla sig till ett yoga/stretch-battle oss emellan.. inte från min sida.. utan hennes. =D. Jag är gammal nu.. och måste välja mina battles och detta var inget jag ville delta i.
hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback