Härlig söndag

Har lånat ut kaffebryggaren till Malin så det fick bli pulverkaffe idag, fick duga. Så med fejkkaffe och Bert den siste oskulden på tv så börjar dagen fantastiskt. Eftersom jag har bränt ut mig på yogan så får det bli vanlig gymträning framöver.. Mitt hjärta har inte klarat maximal frekvens i 1,5h varje dag, inte konstigt att jag fått sinusarytmi. Glömde för övrigt att tillägga att sinusarytmi inte är något farligt utan väldigt vanligt hos unga och friska personer, men man upptäcker det inte om man kanske gjort just som jag... maxat hjärtfrekvensen brutalt. Som jag tidigare skrivit så känns det väldigt obehagligt, det känns som att man är nervös hela tiden.. som att någon precis skrämt dig och blir jag nervös så känns det ännu värre.
Ikväll blir det bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback