Installation pågår

And its sooo fabulous!  Den ser ut som en gammal 50-talsbil med kromade dörrhandtag, haha!! Till och med de som kom med kylskåpet tyckte det var jättefint :-)). Försökte ta kort med ipaden men det blev ingen bra bild så det får komma sen.
Ikväll har vi haft träningsmatch mot juniorerna, anade innan att de skulle vara stora.... Men inte SÅ stora. Befarade att det skulle göra ont...vilket det också gjorde. VEM kom på den galet dumma idén att vi skulle spela mot dem? Vi bytte målvakter bara... Jag var så jäävla förbannad för jag HATAR att bli utklassad.. Det var förnedring... Vi hade inte en jävla chans... Aaaahhhh!!  Men sen när jag släppte irritationen så blev det ganska kul. Fick in några bollar iaf.. men pajade fingret. Man får vara glad att det inte blev värre grejer för de har ingen riktig koll på grejerna om man säger så.
Annars har jag haft hjärtklappning hela dan vilket är lite smådrygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback