knyckt

Eftersom jag förmodligen har den segaste bloggen EVER och inget vettigt att skriva någonsin.. så roar jag mig med ett personligt quizzz...

1. Hur gammal är du? 28 år och 1 månad, bästa åldern :-))

2. Hur gammal känner du dig? mentalt 23 =D

3. Vad har du gjort i dag? Slängt skräp med Malin på återvinningscentralen, reparerat toan, fuktsökt köket och lagat grymt god mat.

4. Vilken film såg du senast? Whip it

5. Vem ringde du senast? Riksbyggen

6. Är du besatt av någonting? Handboll kanske.. massor av saker säkert som jag inte reflekterar över själv.

7. Är du rädd för blod? Nej det var jag tvungen att snabbt komma över.. 

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? En stor svart soffa, en tv, en dalakista, vardagsrummet helt enkelt

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige?

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? nej

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? väldigt blandat, kanske svart, kanske rosa eller varför inte guld

12. När vaknade du i dag? 9.15 och for upp ur sängen som en raket

13. Vilken är din favorithögtid? MIDSOMMAR, bästa tiden på HELA året.

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Har det ganska bra där jag är =)

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Åland ( på en söndag)

16. Hur vill du tillbringa din pension? På landet i en röd stuga med vita knutar.

17. Vad lyssnar du på just nu? Filmen Insomnia

18. Har du någon gång brutit ett ben? Näsan... och säkert nåt finger här å där som jag aldrig kollat upp... men troligtvis inte... då jag alltid röntgar =)

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Keso (fast jag tycker det är äckligt), apelsin, smör, fil, julmust

20. Vem är din favoritkändis?  Måste ju vara Lady Gaga

21. Vad är du på för humör just nu?  Lugn och harmonisk
 
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa och Asien

23. Snarkar du? Om jag är tät i näsan

24. Vilka yrken har du provat på? Kioskbiträde, röntgensjuksköterska, undersköterska.. det var väl allt.

25. Hur går du helst klädd? Mjukisbrallor och T-shirt

26. Vilket stjärntecken är du född i? Skorpionen

27. Vilket är ditt favoritgodis? Surt, saltlakrits och choklad

28. Vad sa du senast? Tescheert.. (högt för mig själv)

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Teckenspråk

30. Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor och T-shirt

31. Vilken är din favoritaffär? Myrra
 
32. Vad har du för storlek i kläder? 38 el 40 beroende på...
 
33. Vad har du i dina fickor? skräp

34. Vad köpte du senast? Mat

35. Hur många gånger har du flyttat? Många många gånger, men själv 4 ggr.

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? mat, vatten och en returbiljett

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Mitt-på-dagen-människa alt. förmiddags-människa.

38. Senaste filmen du såg på bio? Call girl... heeeemsk men bra.

39. Har du blivit sydd någon gång? Ja i magen

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Ja man har väl varit liten..
 
41. Vad åt du till frukost? välling... allt annat var slut.
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Sista året på gymnasiet, kul hade vi då =)
 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej jag kör aldrig för fort =)

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Malin gör ofta speciella saker för mig, bjuder mig på mat, skjutsar mig till olika platser eller hjälper mig med en massa saker.

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Bredvid kudden

46. Vad var det sista du åt? Grekiska biffar, klyftpotatis och tzatsiki.. så j*vla gott var det.

47. Vem är världens vackraste kvinna? Adriana Lima kanske

48. Är du blyg? Ibland, ibland inte

49. Vilken var den sista konserten du var på? Lady Gaga

50. Vad heter du i andra namn? Magdalena

 

Det var allt för nu... fortsättning imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback