aaaahhhh

Idag har det varit en riktig skitdag. Folk har varit helt dumma i huvudet. Tex. så öppnade avdelningspersonal dörren till ct:n mitt under körning och blir sura att de inte får komma in. När jag förklarar att om dörren är stängd och lampan med "röntgen pågår" lyser så pågår det oftast röntgen innanför dörren. "tack för tipset" fick jag till svar. Sen fortsatte han och sa att ibland så är dörren stängd ändå utan att vi röntgar där inne. Då svarade jag att man är välkommen att vandra runt och komma in från andra hållet och fråga om man får komma in, men visst du kan få öppna dörren om du vill. (tänkte mer på hans skull, att han skulle slippa få strålning på sig). Idioter!! Och sen hände en massa annat skit som också irriterade mig till bristningsgränsen. Jajja..idag skulle jag behöva gå på bikramyogan istället för handbollen. Känner att jag kommer bli ännu mer irriterad när jag åker dit. Och nu är min tålamodsbägare fylld till bredden.. jag kommer nog att få ett utbrott. Jag räknar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback