Baking!

Känner mig extremt effektiv idag. Eller effektiv och effektiv.. har fått mycket gjort under dagen.
Jag har: bikram yogat, tvättat, vikt tvätt, städat lite smått =), diskat (kanske ingen big deal för vanliga men för mig är det berg varje gång jag ska diska), städat undan saker som bara ligger och skräpar (vilket är en del), slängt sopor, bakar (still baking), handlat... ja säg nåt jag inte gjort ;)
 
hehe önskar jag orkade göra sånt här varje dag. Bakar ett sån där superenkelt bröd men som ska vara inne i ugnen i 1,5h. Blir två formar men jag som bara har en form så tar det 3 timmar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat Tilde! Peter har också varit duktig idag. Alva var lite orolig och travade runt på huven på bilen. Hon ville åka bil! Peter tog en tur runt by med Alva i framsätet,och då blev hon nöjd. Kram mamma

Svar: Hon är knäpp!
Tini

2012-10-08 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback